تنور خانه های فقرا به همت بچه مسجدی ها گرم شد 

تنور خانه های فقرا به همت بچه مسجدی ها گرم شد 

تاریخ انتشار : ۲۷ آبان ۱۴۰۰
حجت الاسلام جمشید خاوری گفت: در سالروز ولادت امام حسن عسکری (ع) قریب ۱۰۰ کیسه آرد در بین خانوارهای نیازمند رودبار جنوب و زهکلوت توزیع شد.

حجت الاسلام «جمشید خاوری» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، بزرگداشت مناسبت های ملی و مذهبی را یکی از برنامه های کانون شهید باکری برشمرد و گفت: هم زمان با میلاد با سعادت امام حسن عسکری (ع) با همکاری بچه مسجدی های گروه جهادی کانون شهید باکری در ۲ نقطه از رودبار جنوب جشن برپا شد.


مدیر کانون فرهنگی هنری شهید باکری رودبار جنوب افزود: این جشن ها با رعایت نکات بهداشتی برگزار شده و مولودی خوانی و سخنرانی از برنامه های اجرا شده در این جشن ها بود.


وی ابراز کرد: علاوه بر این نیز با هماهنگی های انجام شده در ۱۰ نقطه از جنوب کرمان ایستگاه صلواتی برپا شده و در این ایستگاه ها نیز دمنوش همراه با کیک توزیع شد.


حجت الاسلام خاوری طرح کمک مومنانه را یکی دیگر از برنامه های اجرا شده در سالروز ولادت امام حسن عسکری (ع)، خواند و اظهار کرد: قریب ۱۰۰ کیسه آرد در بین خانوارهای نیازمند رودبار جنوب و زهکلوت توزیع شد.


مدیر کانون فرهنگی هنری شهید باکری رودبار جنوب ادامه داد: این طرح با تاسی از سیره اهل بیت (ع) در کمک به فقرا انجام شد تا در این روز فرخنده شادی مهمان دل های آنها شود.


وی در خاتمه آذین بندی مسجد و انتشار کلیپ و عکس نوشت با محتوای ولادت امام حسن عسکری (ع) در فضای مجازی را از سایر برنامه های انجام شده، برشمرد.

پایان پیام/ 586